sacke 12/5 - micha fotade!

som ni säkert redan förstod så fotade micha mig idag. red i paddocken och jag glömde ju huvan som jag hade bestämt mig för ;o får ta den imorgon istället! man märker att sacke inte alls orkar bära upp sig som han gjort förut men det är ju mer mitt fel än hans så nu ska jag sätta igång med hårdträningen. jag vet att han alltid gör sitt bästa men vi bråkade lite pga att han blir så sur på mig, haha! han gick ganska fint vissa tillfällen men går inte alls i den formen jag vill ha honom, så nu blir det nöta! imorgon blir det utsläpp på morgonen men erika och sen en ridtur med cathrine och bambi, fler bilder kommer imorgon! hoppas ni gillar dagens bildbomb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0