har saknat mitt hjärtebus!

jag har ju faktiskt varit i väg på innebandycup i falun och hem i söndags. därav den dåliga uppdateringen! har iallafall saknat sacka jättemycket såklart och är riktigt glad att få va hemma med honom igen! red honom både igår och idag och han är såååå fin! underbara jävla häst! kom på mig själv idag att han får mig att skratta om och om igen. som att han tex biter och suger på vattenslangen när man spolar av honom och att han absolut ska pussas jättemycket när han precis slaffsat i sig betfor och är hur kladdig som helst runt munnen, knäppa älskling! dagens ridpass va helt underbar och igår fotade cathrine mig när jag red i hagen! dock har jag inte lyckats få dom än men det blir senare i veckan! idag red vi runt salixodlingen och bara galopperade och hade kul. när vi kom tillbaka red jag några varv i paddocken och hoppade på volter, då va han riktigt duktig med att hoppa rätt och ta rätt galopp. bästaste! hoppas bilderna kommer snart så ni får se dom! we're back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0