barbacka ritt!

i fredags efter jobbet kände jag mig ruskigt trött så det blev bara en liten barbacka ritt. red ut en sväng och sacke va pigg och glad. skrittade och travade faktiskt ganska mycket. sacke blev svettig där jag satt, haha wooops. men vi red iallafall 45 min och travade nästan hela vägen hem. hade tänkt att rida längst ån men sacke betedde sig konstig och han är verkligen inte den som är den. men snäll som han är så fortsatte han knata på framåt men till slut kastade han sig runt på bakbenen och jag höll mig tamme fan kvar! då litar jag på sacke och ansåg att han verkligen va rädd så då vände vi och red hem istället! duktig kille va han ändå! sen svampade jag av honom och sprayade in honom medans han åt upp sin mat, ger honom fortfarande kraft och betfor efter jag ridit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0