piss väder!

så jävla tråkigt! vi hade ju släppt ut hästarna på sommarbete men hela veckan har det varit kallt, blåst och regnat. dvs att hästarna har fått stå inne på nätterna. idag har dom tillochmed fått komma in en stund på dagen för idag har det regnat non stop! är så glad att jag flyttade sacke till ullbro för jag vet att tjejerna bryr sig om honom, speciellt cathrine och det gör mig så glad. jag vet verkligen att han alltid har det bra. nu har han fått vila igår och idag pga av piss vädret. håller tummarna för bättre väder imorgon så vi kan rida ut en sväng!
i love you the most ♥

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Tack snälla du! Tur att det finns snälla goda hjälpsamma människor som du också <3

2012-06-02 @ 22:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0